Hej igen det var längesen!

Jaha. Nu har jag bott i Belgien snart två månader. Det finns så mycket att berätta att jag får ångest bara av tanken att börja någonstans, så istället tänkte jag att ni får hoppa rakt in i historien där jag befinner mig just nu. Snabb introduktion:
- Bor i ett underbart hus ganska centralt med fem färgglada personer.
- Jobbar på resturangen Cuisine ouVerte som serverar dyr, vegansk mat.
- Går på flamländskalektioner ett par timmar varje morgon och försöker lära mig språket.
- Är underbart kär i världens bästa björn. Har inte ännu bestämt mig om denna bloggen ska fortsätta att handla om kärleken till honom eller bara livet i allmänhet. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0