Lyckliga dagar

Jag vaknade halv tio och var jättepigg. Typiskt, just idag då jag kan sova hur länge jag vill. Kände mig aktiv och städade mitt dammiga, dammiga rum. Vi har ingen damsugare här. I början var jag irriterad över det men har nu upptäckt att det funkar bra med endast mopp. Sen kikade jag runt i våra blåa köksskåp och drog fram några gigantiska påsar med mjöl (vi köper alla torrvaror i stora mängder, så blir det superbilligt) och började mixa för att få fram en bra brödblandning. Använde extra mycket jäst eftersom de andra i huset brukar baka så kompakta bröd, jag vill ha fluffiga! Hällde i solrosfrön i det ena och rosmarin i det andra. Båda blev utsökta. 
Också en bild på min björn. Han är så mysig och underbar att jag går sönder.
 

Kommentarer
Postat av: Sannagrisen

Jag dör! Så underbart ..kan lukta brödet. Och vilken snygg man du har! ;)
Saknar dig! Ska skriva mejl till dig snart

xxxsusanna

2012-12-01 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0