:

Inte gjort en sånhär lista sen bilddagboken-tiden.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vara ensam med Stephanie på gymmet sent på kvällen och göra en musikvideo.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Vaknade, kände mig krasslig och somnade om.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt i soffan och skojade med lillebror.

Det sista du sa högt? Jag kan inte krama dig nu, ser du inte hur mycket jag bär på!

Det senaste någon sa till dig: En kram!?

Vad var det senaste du åt? Lite soygurt med jordgubbssmak.

Vad var det senaste du köpte? Sura patroner.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Den ena är grön, den andra blå.

Vad är det för väder hos dig nu? Kyligt.

Godaste glassmaken? Mangosorbet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.

Sover du tungt? Ja det tror jag nog. Det tar ett tag innan jag somnar, men när jag väl somnat vaknar jag inte.

Drömmer du mardrömmar? Ja, minst ett par gånger i veckan.

Trivs du med ditt jobb? Klart!

Favoritklädsel? Mjuka kläder. Helst raggsockor.

Favoritlåt just nu? Emmylou med First Aid Kit.

Vad ser du om du tittar till höger? En byrå, en vit kudde, bokhyllor och en fåtölj.

Vad gör dig glad just nu? Att träna tills benen är dödströtta.

Vad ska du göra härnäst? Titta på “Last stop for Paul”.

Höger el vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? Trött av förkylning.

Favoritgodis? Choklad och surt.

Kläder just nu? Ett svart linne och blåa trosor.

Sommarplaner? Flytta till Trondheim med min björn.

Hur många kuddar sover du med? En eller ingen alls.

Morgon eller nattmänniska? Dag- och kvällsmänniska.

Vad är viktigast för dig? Konst och att känna sig trygg men aldrig någonsin fastna.

Är du kittlig? Ja, överallt.

Snarkar du? Nä.

Stjärntecken? Cancer.

Äckligaste insekten? Skalbagge! Man vet inte vad som döljer sig under skalet.

Stökigt el välstädat? Mysstökigt.

Vad längtar du mest efter just nu? Att gå ut skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0