2011

Årssammanfattning maj-augusti.
MAJ
Anna, Anna och Jessica var med i en utställning.
Valborg i Lund var jätteroligt och hela stadsparken var full med folk.
Fotade mycket analogt.
Var på releasefest för boken Vilse, FEL förlag med Annie.
Vi hade vår fjärde och sista del av Halv åtta hos mig hos Maja. Hon vann hela tävlingen och blev bjuden på resturang av oss andra!
Och vi hade vår tredje filmfestival!
JUNI
Siesta!
Många tog studenten och jag slutade tvåan.
Jag åkte upp till Halmstad och gjorde en bok om Bella och Selma som projekt i fotografi A.
Fotade med min Dianakamera.
Bodde i min morfars stuga i Skummeslöv några dagar med Bella, åt bär, badade och förberedde mig mentalt inför att träffa björnen.
Och hade världens bästa midsommar. Vi dansade nakna runt en brasa och dansade hela natten i Karlshamn!
JULI
Åkte på Österlenstripp med Annie och Reppan.
Den 15e juli åkte jag till Belgien och träffade världens bästa kille för första gången. Första kvällen gick jag omkring ensam i en stad där hans band spelade på en salsafestival, på bild nr.2 kan ni se honom spela trummor om ni tittar noga.
Vi träffade Annie och hennes tjejer i Bryssel och var på festival vid kusten. Var så intensivt nyförälskad.
Målade mycket på deras veranda och gick på promenader och höll hand hela hela tiden.
AUGUSTI
Bellas alla syskon på kalas.
Åkte till Wanås med Rebecca, Jesse och Susanna. Susanna hade äntligen kommit tillbaka hem till Sverige, så hängde jättemycket med henne hela augusti.
Ibland vid sjöar.
Var några dagar i Båstad och Skummeslöv med min familj. Tog det lugnt och blev uppassad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0