Krlk

Alltså jag smäääääääääälter när han berättar om ögonblicket då han verkligen, verkligen insåg att han han var kär i mig.
Det var på Röda Korset i Köpenhamn, vi hade väntat en halvtimme på att affären skulle öppna för jag ville tvunget gå in. Jag gick omkring och letade plagg och han satt på en stol omringad av tjejtidningar och accessoarer och när jag väl gick in i provrummet och kikade på honom över dörrkanten tyckte jag han såg så uttråkad ut och tänkte nu måste jag skynda mig.
Vad jag inte visste var att han just då tänkte att detta är kärlek, när man inte ens tycker det är jobbigt att vänta på att sin flicka provar kläder. Det enda han ville vara att jag skulle bli nöjd och hitta något jag tyckte om.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0