:


Kommentarer
Postat av: Nanò

vettu! maste bara beratta en grej - nar j och jag var i finland over nyar forsokte jag fa honom att komma och skrinna med mig till en skidskoplan i narheten, men han vagrade! Skrinning ar tydligen inte sa poppis i Belgien och han tycker bara det ar pinsamt att skrinna eftersom han knappt halls pa benen! Igar surfade jag pa din instagram och han rakade se dessa bilder, da sade han att det detta maste vara det enda sattet han kunde tanka sig att skrinna pa, pa en folktom sjo nagonstans ute pa landsbygden. Sa nu kan du gissa vad vi planerar att gora nasta vinter nar vi aker hem till Norden, tack vare din instagram :)

2012-02-09 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0