Lista

Låt säga att du får bestämma hur du dör. Beskriv den scenen. Omringad av mamma pappa Stoffe alla mina vänner min hund och Tomas i min egna mjuka säng.

Vem är den klokaste du vet? Min morfar!

När älskar du att leva? När jag cyklar genom Gent och älskar varenda liten del av staden och ser alla turister och tänker "ha! jag BOR faktiskt här!

När tycker du att livet suger? På senaste tid tycker jag nästan aldrig att livet suger. Kanske när det är dötomt på resturangen och jag bara vill hem och sova.

Vilka är dina 5 top-artist på Spotify just nu? Vet ej, ahr lyssnat på samma musik sen två år tillbaka dvs är inte så intresserad av musik.

Vad var ditt nickname på Lunarstorm? "Silencieux", betyder tystnad på franska.

Vem skulle spela huvudrollen i filmatiseringen i ditt liv? Scarlett Johansson!!!!!!!!!!!!! Vill vara ihop med henne. Och Tomas. Samtidigt.

Vilken låt skulle vara soundtracket? Hmm.. "All that you give" med The Cinematic Orchestra.

Om du var tvungen att krydda all din mat med en krydda (ej salt/peppar) för resten av ditt liv, vilken skulle du välja då? Kanel.

Vad är det skönaste du vet? Att bli killad på ryggen. Och att ligga på spikmatta.

Vilka egenskaper värdesätter du hos andra? En lugn person med sarkastisk humor som älskar mat.

Vilka egenskaper har du svårt för hos andra? Någon som aldrig pratar om känslor.

Hur länge tror du att du kommer blogga? Ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0