:

Jag har haft en finfin helg. I fredags började höstlovet vid 13.00, då jag, Annie och Reppan gick till muséet för att spela pingis med Joel. På kvällen gjorde vi egen pizza, och min blev så evinnerligt god med aubergine, tomat, ananas, banan, solrosfrön, svamp och veganost på. Lördagen började med att jag bakade två stora limpor bröd, sen gick jag ända in till stan och köpte världens skönaste jacka på 2hand, mötte upp fina vänner och gick till konstutställningen jag medverkar i. Blev så glad för tavlorna var upphängda och uppställda på stativ på ett sätt jag inte hade kunnat göra bättre själv. Sen hälsade vi på livs levande grisar mitt i stan, köpte kaffe och mötte upp vår gamla bildlärare från högstadiet, och min bildlärare i olika målarkurser sen jag var sex år. En underbar kvinna! Jag tog bussen hem och gick en lång, solig höstpromenad med vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0