:

Nu pirrar det så himla mycket i magen och varje minut känns en timme lång i väntan på att min björn ska komma hit.
Går igenom bilder från när jag var hos honom, drygt två veckor i slutet av juli. Tänker tillbaka på första dagen när vi låg i den gröna soffan säkert tolv timmar i sträck, på alla de timmar jag satt på glasverandan och målade, på när vi var i Gent på musikfestival och dansade på gatorna tills klockan var fem, på hur vi dagen efter gick upp alldeles för tidigt och körde in till Bryssel för att äta frukost med Annie och hennes vänner, på hur vi åkte till en by nära kusten och sov i tält på en festival bland alla kor och åkrar, på hur vi packade ihop tältet och körde till Brügge och trötta promenerade runt i timmar bland turister och nunnor, på hur vi körde till en by i Vallonien och besteg ett berg, och tillsist på hur vi lekte med hans systerbarn och jag fick laga köttbullar med brunsås och lingon till dom och hans mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0