:

Skulle egentligen iväg och träna men struntade i det och gjorde en liten tillbakaresa i tiden i form av bilder. Nu tänkte jag dela med mig av upplevelser jag aldrig kommer glömma.
_________________________________________________________________________
Saknar detta gänget. Nog första och enda gången jag verkligen känt att jag varit en viktig del av en stor grupp människor. Saknar alla parkhäng, Grotescokvällar och busiga äventyr.

_______________________________________________________________________
Det var vår och Susanna fick ett förslag om att åka till Lund och gå på dubbelfödelsedagskalas. Hon vågade inte riktigt men jag peppade henne också åkte vi, nervösa till hundra. Det visade sig bli världens bästa kväll, minns den fortfarande som en dröm. Intressanta samtal, skratt mest hela tiden, absint, djup vänskap och att säga godnatt först klockan sex på morgonen.
____________________________________________________________________
En mysig tjejkväll hos Reppan.
_______________________________________________________________________________
När Sofia läser högt för mig ur sina teaterpjäser.
___________________________________________________________________________________
En härlig vårrdag cyklade jag, Annie och Reppan ut till en sjö och badade (Annie åtminstone...). En liten bebistjej spatserade förbi oss och slog sig ner i flera timmar, pratade på något annat språk och vi (jag och Reppan) kunde inte få nog av hennes mjuka bebiskinder. Mamman satt ett par tjugo meter bort och tyckte nog det var riktigt skönt med barnvakt.
_____________________________________________________________________________________
Att fira valborg i Lund var oslagbart! Sjuk folksamling.
________________________________________________________________________________
Jag och min bästa vän spenderade några dagar på västkusten i min morfars stuga.
__________________________________________________________________________________
Och såklart saknar jag ju varenda dag jag fått vakna upp bredvid detta vackra ansikte. Men det vet ni ju redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0