Valborg i Lund

Jag hade världens bästa Valborg, utan tvekan!
Rebeccas och mina äventyr är oslagbara, det finns knappt ingen jag kan ha så roligt med. När jag skriver mina livsmemoarer i en ålder av 90 så kommer jag bli tvungen att ägna ett helt kapitel åt våra upptåg.
Tänkte skriva lite under varje bild, för det gör jag så sällan:
Vi var i Lund, som, ja ni ser, ALLA andra. Det var så fullt med folk att man fick armbåga sig fram. Men vilken stämning sen!
Annas rygg!
Jag fick ett par tråkiga kommentarer som lät ungefär såhär: "MEN DIN TRÖJA ÄR JU GENOMSKINLIG! MAN SER JU DINA BRÖST!"... Nähä??
Till och med polisen var på partyhumör! Det tyckte vi var fint.
Träffade söta Jessica.
Jag fick den förträffliga idéen att krypa in i en buske för att uträtta mina behov, och Rebecca var inte sen att göra likadant. När jag stod och väntade på henne, med kvistar i håret och rivsår på benen, kom Casey fram från ingenstans och hängde med oss resten av kvällen. Han var från Irland, jobbade på Urban Outfitters i Köpenhamn och avgudade de svenska tjejerna för "theyre so much fitter than the irish girls. And youre not so shy" vilket jag och Reppan tyckte var konstigt, då svenskar är typ blyghet definierade. Men han var lätt den hippaste människan för kvällen!
(dock inte den snyggaste.. eller vad säger du Reppan? AAAAAAAAAAAAH)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0