:

Jag kan lyssna på samma spelningslista om och om igen utan att märka det, sen upptäcker jag det några timmar senare och skäms lite inför mig själv. Är musik mig så likgitligt? Ja.. För det mesta. Jag kan inte, som många andra, leta musik på datorn i timmar och tycka det är kul. Jag har mest musik på bara för att. Däremot kan jag sitta och titta på bilder i timmar.. Om mina högtalare är tysta eller inte spelar ingen roll, jag verkar ju ändå inte höra.
_______
Jag inser gång efter gång att det är inte vad man gör som är viktigt, utan ATT man gör något. Jag vill vara svart och grå och metall och mjuk rosa på samma gång. Framtidsutsikten ligger mig vid fötterna, jag ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0