:

Torsdagar brukar för mig vara en jobbig långtråkig dag men idag var det raka motsatsen. Jag har hunnit med jättemycket, bland annat vara produktiv inom framkallningskonsten i hela tre timmar; gjort två franska nationellaprov; tagit mig igenom ytterligare 100 sidor av Brott och Straff som jag läser för andra gången; blivit bjuden av snälla Christina och Joel på falafel med superstark icke-mjölkbaserad sås; gått på jazzkonsert och dessutom övningskört en sväng.
Nu sitter jag vid världens stökigaste, men mysigaste, skrivbord och försöker få koll på läget. Här har ni ett smakprov av vad som blev till i mörkerrummet idag:

Kommentarer
Postat av: anna

åh, fina! <3 hoppas det är ok att jag lånar?

2011-05-20 @ 01:02:55
Postat av: Frida

Självklart!

2011-05-20 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0