Nu så!

Jag lovar jag er att jag ska skärpa mig! Jag har varit så upptagen de senaste dagarna att jag knappt hunnit sitta vid datorn, och på i skolan har jag jobbat på så bra att jag inte ens brytt mig om att smita in på fb under lektionerna.
_____
Igår jobbade jag från klockan 14-22. Vi hade en begravning på eftermiddagen, vilket var förfärligt sorgligt för det var en ganska ung man som hade gått bort, och på kvällen serverade vi mat och fika till en bröstcancerförening, vilket inte heller var särskilt roligt med tanke på vad samtalsämnena kretsade kring mestadels av kvällen. Mellan dessa två tillställningar var jag helt ensam på caféet ca en timme, då sastt jag framför brasan i kvällssolen och drack kaffe och lyssnade på det gamla, knakande huset.
När jag kom hem mådde jag inte särskilt bra, jag tror det berodde på en blandning av utmattning och att jag endast ätit kakor hela eftermiddagen, som snabb energipåfyllning. Det ska man inte göra! 
______
Och just det!! I onsdags var vi på min lärares utställning. Den äger rum på ett hotell i Kristianstad. Han är så fantastisk, bara titta på tavlorna han målat. Han heter Lars Agetorp, ni kanske känner igen namnet för jag tror han har haft en hel del utställningar förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0