Morgonlyx

De senaste dagarna har varit luriga. Jag har inte vetat vart jag befunnit mig riktigt, mitt ena jag har varit ute på resa medan mitt andra jag legat gömt under täcket. Ibland vill jag sova.
______
Idag morgonsov jag extra länge men tog ändå ett för tidigt tåg till skolan. Hade lite svenska, hade lite foto och hade sen en snöstormig promenad framför mig. Stephanie kom hem till mig och åt en alldeles för fluffig kaka med smet inuti, rökte lite i soprummet och fick sen skjuts hem av min pappa. Jag och pappa åkte och handlade, lagade en jättegod rätt och nu ska vi strax titta på V.
Nu vill jag gärna att helgen får mig att må bra. Annars får jag fixa det själv, DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0