:

Idag promenerade vi Linnérundan med skolan och vår klass kom på delad förstaplats i ett antal tävlingar, typ frågesport och skapande av konstverk utifrån vad naturen har att erbjuda.
Sen hade jag körlektion och sen sen köpte jag väääärldens finaste klänning för, hör och häpna, FEMHUNDRA kronor. Det händer nog aldrig att jag köper så dyra saker att ha på mig. (Undantag: Skor och jackor). Den är ljusblå- och vitrandig med ett band i midjan och lite gräddvita broderier vid bröstet och tyget är så skönt så jag skulle helst vilja ha på mig den jämt. Dessutom ser jag ut att bo uppe i skogarna vid en liten sjö och mjölka korna klockan fem vareviga morgon med flätat hår och leriga stövlar.
Lite som Gertrud i Jerusalem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0