Vinkväll.

Utsikt från Fridas balkong. Detta ni ser är torget i Hässleholm.
Goda oster och kex! Saltisarna och vitlöksosten gick åt först av allt.
Detta är min vackra väninna Rebecca.
Sen gick vi på ett hemligt uppdrag..
Som vi lyckades alldeles förträffligt bra med. Såhär glad blev jag!
Vi lyxade till det med lite vin.
Och rökning inomhus.
Jag hade turen att få sova mittemellan två snygga varma tjejer. Jag hade ganska ont i magen efter för mycket skratt och var ganska trött i huvudet efter att ha varit vaken  till 04.00.
Dagen efter åkte vi tåg hem. Himla mysigt för solen sken in på oss genom rutorna.
Ja ni ser ju solen.

Grattis till Frida som fyller 18 år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0