Vi som lever för skolan.

Rebecca:
längtar till skolan:(
Frida:
jag med....
har så satans tråkigt när jag inte är i skolan
Rebecca:
jag med
vill måla i skolan
Frida:
vet du?
efter vi har ätit ska jag fortsätta måla i skolan
om du känner för det imorgon kan du ju följa med!
Rebecca:
visst visst
jävla nerds...
fast jag ska nog gå till röda kuken först och hitta nått jag kan sy om. sugen på det!
Frida:
HAHAH
jag hänkar!
har ingen brådska imorgon inte
Rebecca:
inte jag heller hehe skolhäng!!!!!
de är fan inte skoj o va ledig..
Frida:
nae fy asså
skolan e mitt liv
Rebecca:
usch!
ja men ärligt:O
tisdagar är bäst i skolan
bara bra lektioner
och jag kan bara rita på kulturhistorian imorgon och renskriva min text hehe
Frida:
jaaa sant
hiihih åh
längtar till imorrn nu!
APMYCKET
Rebecca:
ASSÅ JAA MED
ska kolla upp lite vad jag kan sy
men hänger du med till gittes på onsdag?
Frida:
JA
allt för skolans skull
Rebecca:
längtar till skolan:(
Frida:
jag med....
har så satans tråkigt när jag inte är i skolan
Rebecca:
jag med
vill måla i skolan
Frida:
vet du?
efter vi har ätit på resturangen ska jag fortsätta måla i skolan
om du känner för det imorgon kan du ju följa med!
Rebecca:
visst visst
jävla nerds...
fast jag ska nog gå till röda kuken först och hitta nått jag kan sy om. sugen på det!
Frida:
HAHAH
jag hänkar!
har ingen brådska imorgon inte
Rebecca:
inte jag heller hehe skolhäng!!!!!
de är fan inte skoj o va ledig..
Frida:
nae fy asså
skolan e mitt liv
Rebecca:
usch!
ja men ärligt:O
tisdagar är bäst i skolan
bara bra lektioner
och jag kan bara rita på kulturhistorian imorgon och renskriva min text hehe
Frida:
jaaa sant
hiihih åh
längtar till imorrn nu!
APMYCKET
Rebecca:
ASSÅ JAA MED
ska kolla upp lite vad jag kan sy
men hänger du med till gittes på onsdag?
Frida:
JA
allt för skolans skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0