Sjöfest!

Igår var bästa kvällen på jagvetintehurlänge. Har fått en fantastisk start på 2011. André fyllde 19 år och det lockade en hel del människor till P23. Jättemånga underbara människor på en väldigt liten yta, som alla tog utklädnad på fullaste allvar och bidrog till massa snygga bilder. Jag dansade som aldrig förr och skrattade kvällen igenom (förutom mitt och Alfreds låtsasbråk), och jag fick det finaste nattsällskapet av Maja.
Ducky Discoman och Snigel Grr fann varandra.
Precis just här, i detta väldiga ögonblick, trampar Max mig på tårna. Det gjorde så fruktansvärt ont och  man kan nästan se hur jag hoppade till!
Vackra Emmy.
Julia som är hemma från Frankrike. Jag gillar hennes tatueringar på fingrarna!
<3
När toaletten har lång kö får man dra med sig ut en bra vän och leka The Grudge.
För att sedan återvända in och dansa järnet
Gulligt örhänge.
Gullig sjökvinna.
Det viskades hemligheter.
Och bodyshottades!!

Kommentarer
Postat av: Mikka

Väldans snygga bilder!

Vad har du använt för kamera, blixt?

Riktigt fina var de i alla fall, effektfulla.

2011-01-10 @ 01:24:03
URL: http://mikkamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0