Liten kärleksförklaring såhär en sen tisdagsnatt.

Jag ligger i Bellas soffa, med ett lapptäcke hon sytt själv. Jag har min fot i hennes knä och hon gjorde precis ett kort avbrott från det konstanta stirrandet in i datorskärmen (ja, vi sitter med varsin laptop), vände sig hastigt mot mig och sa "asså jag måste sluta dra upp axlarna hela tiden!". Hon ägnar inte mig särskilt mycket tid ikväll. Nu har hon ett belåtet leende på läpparna, tittandes på en musikvideo med Justin Bieber. Nu ler hon ännu mer, chattandes med mister X. Jag är nöjd med läget, trots mitt undantryckta suktande efter en gnutta uppmärksamhet. Jag är nöjd för att jag vet att hon är nöjd. Bella min Bella.

Kommentarer
Postat av: Bella

haha åååh jag hade ingen aning frida.

2011-01-05 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0