Landet och dödkött

Har hunnit med en himla massa idag. BLA: gjort lite reklam för min digitala portfolio, åkt ut bland åkrar och traktorer till en enorm tygaffär och gått omkring som i en dröm och bara strukit fingertopparna mot alla olika material. Valde till sist ett rosa, romantiskt tunt tyg att sy en klänning av. På väg mot bussen därifrån stötte jag på en katt som var alldeles fastfrusen i is. Trodde först den levde men det visade sig vara tvärtom. Tänkte på vilken bagatell det vore för läkarfrun i boken Blindheten att se en död katt, när det upprörde mig så.
För övrigt håller jag på att utöka en bildserie. Här är bild nr.4 som bara är precis påbörjad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0