Glödlampan förkastad för längesen

Jag drömmer om en Björn som jagar mina tankar. Bredvid mig på fönsterkarmen står Elefant 1 och Elefant 2 och stirrar stumt på mig. Elefant 2=Björn. Elefant 1=Rövhål.
Svordom som jag använder mest: Rövhål.
Något nytt jag lärt mig idag: Avoir de la guele betyder ordagrant Att ha en käft, men i sammanhang Att vara snygg.
Mina bästa tankar sker i duschen, där det nya mögelfria kaklet blänker mot mig och pussar mina intvålade fötter. Ibland beger jag mig ut på en lång vandring rum->kök, det tar ca 7 sek från dess att jag reser mig från sängen tills jag nått fram till diskbänken. Förr tog det 3.
Ännu en gång: min Björn besöker min mjuka mage varje natt. Jag låter honom sjunka in och gnaga lite på innanmätet, för att visa min kärlek. Tillgiven och trofast. Ibland biter han till lite för hårt och då rycker jag i lugna pulseringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0