Analogt som jag blev himla glad över att framkalla!

Här nedan kommer ett antal bilder från i somras/höstas och jag hade tänkt berätta lite om varje. Mest för min egen skull för det är så kul att minnas tillbaka, men ni kanske får ut något av det också! LESSSGOO

Gick ut på en del ensamma promenader i slutet av augusti, då frisken började bli höstkristallklar och jag behövde tänka.
Såg Billie the vision tre gånger denna sommaren. En av dom var i stadsparken i Hässleholm med dessa underbaringar.
Satt i en park någonstans i Helsingborg med bästa Jessica.
Och träffade Bella i Hembygdsparken precis i samma veva som hon skulle flytta och korsförhörde henne på hur det kändes.
Hade människor hemma hos mig ett par dagar med dörrar och fönster vidöppna dygnet om och sommar i Sofias klänning.
Sov i en lada en natt under vår Skåneresa.
Huset som ladan tillhörde hade ett himla mysigt kök där vi spenderade natten.
Det var ett litet kollektiv. Vi besökte mest Alex (till höger) men fick träffa de andra som bodde där också.
Om ni tittar noga ser ni en riktig cowboy.
Det var Landet med stort L. Oändliga åkrar, kulliga smågator också en by efter ett par km.
Sen blev det höst/vinter och inflyttningsfest hos Nina och Linda.
SötisNina.
Jag köpte en kanelfärgad klänning och hade min mormors blus till.
I slutet av oktober spelade Old Panda Days på P23. Det var början på något som aldrig blev.
Häng.
Helena med det karakteristiska, vackra ansiktet
Mitt egna rådjur.
Sebastian.
Någon gång under våren utanför skolan. Åh vad jag saknar våren nuuuuu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bello

fina bilder frida! Du är snygg som få

2011-01-16 @ 19:59:45
URL: http://salmobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0