Apelsinlampa

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: de helger då Bella kommer hem är alltid de bästa. Vi umgicks först med våra familjer och gick sen hem till Jonas. Där pratades det om Hotellpraktikanterna och svenska The Office. Sen gick vi hem och såg på 127 timmar, fantastiskt bra film. Dagen därpå jobbade jag med Maja, och fick storbesök av hela gänget från fredagen. Sen slocknade jag hårt på kvällen.
Nu luktar det söndaagsstek i hela huset. Mammas sambo går omkring i kalsonger och lagar mat. Jag var nyss ute på en promenad med Tibby. Det är så himla snöigt och soligt och fint ute så jag ville knappt gå in igen.
Snöig, blåsig promenad genom halva Hässleholm.
Adina!
Julius.
Hemma hos Jonas och Jesper.
Såhär satt hon när jag somnade..
och såhär satt hon när jag vaknade. Men det var iallafall mysigt morgonsolljus.

Kommentarer
Postat av: Bello

haha, vilken nerd jag är! Och vad adinas lapp är söt. Jag lånar den bilden ett tag!

2011-02-13 @ 20:11:53
URL: http://salmobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0