Sött kött

Haha alltså min mage.. jag har nog ätit världens största portion köttbullar, inte ens amatörer som åker till Ikea och hänförs av deras omtalade köttbullar och äter en oresonligt stor portion kan slå mig. Inte idag. Jag är i matkoma. Jag sover vaken.
Ok, många tror att jag är vegetarian. Jag var det, i tre år. Sen började köttet leta sig in i mina måltider.. mest på mackor, formad som prickig korv (<33333) eller leverpastej (<333333333333333), men mest makrill.. (<333333333333333333333333333333333333). Nu är jag fulltidsköttätare. Jag kan dock inte påstå att jag väljer en saftig stek framför en välutformad grönsaksbuffé, men jag tycker om köttbullar. Mammas köttbullar.
________________
Och ja just det, jag ska ju jobba nu.. hela kvällen. Servera gamla idrottsengagerade gubbar semlor. Hoppas bara inte min uppsvällda köttbullemage försämrar deras sikt till sin bordsgranne, när jag böjer mig över för att hälla upp kaffe...

Kommentarer
Postat av: Anna

"Servera gamla idrottsengagerade gubbar semlor. Hoppas bara inte min uppsvällda köttbullemage försämrar deras sikt till sin bordsgranne, när jag böjer mig över för att hälla upp kaffe..."



Dagens citat alltså <3! :D

2011-02-09 @ 22:49:31
URL: http://wezpigulke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0