Herråsålängerå!

Nu åker jag utomlands för tredje gången i år (Danmark räknas ej mvh skåningen) och stannar tills nästa år. Resväskan är alldeles för tung och egentligen vill jag ju ha snö på min nyårsafton, men eftersom sydsverige inte verkar vilja producera nåt så tänker jag att då kan man lika bra åka till varmare väder. Läser utan överdrift en av mina topp sex favoritböcker någonsin, och har bara kommit 30 sidor in i handlingen. "På cykel genom ett imperium" heter den och handlar om fyra personer som cyklar genom hela Ryssland. Fantastisk.
En överdos av mig mig MIG tills jag är tillbaka:

Kommentarer
Postat av: annie

älskar photo booth. typ:

nej, vad ska jag göra nu? har ju redan lett, blundat blygsamt, kollat åt sidan sådär lite svårt, lett igen, kollat åt sidan OCH lite snett uppåt, sedan snett nedåt, sedan upp igen, sedan sådär neutralt rakt fram, fast åt sidan, du vet. samma sak en gång till. sen, JA, SEN DÅ?.............................. äta på passet? ja, så får det bli.

2011-12-27 @ 22:33:44
URL: http://anniepalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0