:

Jag har lånat min första ljudbok någonsin. "Jack" av Ulf Lundell. Jonas Karlsson agerar uppläsare. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker än, om jag föredrar den klassiska boken i faktiskt bokformat, eller denna nymodighet. Jag är, och har alltid ställt mig tveksam till ljud överhuvudtaget. Tystnad eller monotont dunkande är de ljud som attraherar mina öron mest, samt musik där texten spelar störst roll. Tar lättast in saker genom att använda sinnena syn och känsel. Har upptäckt hur intressant man kan dela in människor i sinnliga grupper, vem som är luktmänniska, vem som är ljudperson osv (eftersom jag bara är människa har jag ett behov av att dela in, ja)
___________
Och just det, jag har numera en Mac. Är Kär.
Godnatt, ska somna till Jonas ljuva stämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0